Poradna Tesla Smart Composition Scale Style Wi-Fi

Autor: Martina | Vloženo: 13.01.2023 000 10:25 | Témata: Poradna Tesla Smart Composition Scale Style Wi-Fi

Martina

Data

Dobrý den. z váhy se přestali odesílat data do mobilní aplikace. Váhu jsem několikrát resetoval, vždy se připojila, ale data se nezobrazují. Baterie vyměněné. Co s tím ? Děkuji za odpověď

  • Rostislav Kala

    Rostislav Kala

    13. ledna 2023

    Dobrý den,zkuste odinstalovat aplikaci. A vše udělat znovu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Tomáš Opatřil

    Tomáš Opatřil

    13. ledna 2023

    Dobrý den, ujistěte se, že domovská stránka ukazuje, že je váha připojena a že je váha připojena k Wi-Fi síti a že nedošlo ke změně routeru. Případně zkuste váhu odstranit z aplikace a opětovně ji napárujte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martina

      13. ledna 2023 - Martina

      Dobrý den, děkuji, ale bohužel. Váha váží, aplikaci jsem odinstalovala, všechno od začátku a nové data se nezobrazují. No, nechám ji ještě chvíli jestli se nevzpamatuje


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.